Ozil odbacuje kritike na račun Arsenalove igre i insistira da daje sve od sebe

Posle poraza protiv Totenhema, u možda ključnom meču za plasman među prve četiri ekipe Premijer lige, na račun Ozilove igre kritike su izneli legenda Arsenala Martio Kion, koji je prebacio Ozilu da je odustao i ostavio saigrače na cedilu i Džejmi Rednap koji ga je opisao kao prolaznika u tom meču. Ali nemački internacionalac je negirao takvo viđenje njegove igre, insistirajući na tome da ga kritike motivišu, ali i da mu je stalo samo do ocene Arsena Vengera o njegovim nastupima.

„Očekivanja su uvek visoka, što je valjda je normalno u pozitivnom smislu, može se reći. Ali ja znam šta mogu da uradim i to stvarno ne utiče na mene. Igrao sam za Real Madrid, nastupao sam za Nemačku i imao sam pohvale i kritike tokom karijere i to me samo čini jačim.

Za mene je najvažnije, to sam uvek govorio, mišljenje menadžera jer kad dođe od njega znaš da je istinito, svejedno da li je pozitivno ili negativno. Postoje osobe koje me vole i neki kojima se ne sviđam, ali ja zaista ne pridajem značaja njihovom mišljenju.

Oni mogu da ga imaju, ali ja znam šta mogu da uradim. Statistika pokazuje da dajem sve od sebe i da igram najbolje što znam.“

Ali, on je odbio da potvrdi da li ostaje u klubu, ponovivši svoj stav da neće razgovarati o novom ugovoru dok se ne odigra finale FA kupa 27. maja. „Kao što sam već rekao, najvažnija stvar je  Arsenal i šta postižemo kao tim sada. Imam ciljeve sa ovim klubom, svi želimo da budemo u top 4 i to je ono što je trenutno važno. Kao što sam pre već rekao na leto ćemo da razgovaramo, ali sada je Arsenal ispred bilo kog igrača i ja to poštujem. Kako sam već ranije govorio, ovde se osećam ugodno. Srećan sam. Arsenal se ubraja među najveće klubove na svetu, a London je sjajno mesto za život. Tako da ćemo nakon sezone sesti i razgovarati i doneti odluku.“

Neki navijači su tražili da Venger napusti klub na leto čak i ako završe u prve četiri ekipe, ali Ozil kaže da Francuz zaslužuje poštovanje. „Kada niste uspešni ili niste uspešni onoliko koliko ste želeli, uvek ima dosta komentara od ljudi sa strane koji misle da bolje poznaju stvari. Na primer bivši igrači ili stručnjaci; ljudi koji bi želeli da budu u njegovom položaju. Ono što je važno je da imate poverenje u njega. On je veliki trener i učinio je ogroman doprinos klubu i zaslužuje poštovanje.“